Van de middle of nowhere terug in bewoonde wereld! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Karen Voorbergen - WaarBenJij.nu Van de middle of nowhere terug in bewoonde wereld! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Karen Voorbergen - WaarBenJij.nu

Van de middle of nowhere terug in bewoonde wereld!

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

15 Februari 2009 | Australië, Adelaide

Tadaa daar ben ik weer.
Maar dit keer eerst met het plaatsen van nieuwe foto`s.
De bijpassende stories volgen later.

Inmiddels ben ik in Adelaide. Ver uit de buurt van de bosbranden, dus wees gerust! We hebben 1 dag fruitplukken achter de rug, maar aangezien we na 14uur werken slechts 36 dollar hadden verdiend hadden we dat snel gezien!
Vandaar zitten we nu dus weer in de stad, Adelaide, in de hoop hier beter te slagen in een goede job!

Link Melbourne: http://www.mijnalbum.nl/Album=YFD8E3I8
Link Fruitplukken: http://www.mijnalbum.nl/Album=KSRNGQSE
Link Adelaide: http://www.mijnalbum.nl/Album=CXXBJFLV

Tot schrijfs!!

  • 16 Februari 2009 - 06:33

    Marieke:

    Hé Karen,

    Tjonge, wat een afzetters bij die wijngaard! Haha, wat dacht je: zat ik maar bij Super de Boer hahaha.

    Het zijn weer leuke foto's, ik heb met verbazing naar die foto met die prachtig verlichte fontein gekeken. Heel mooi!

    Veel plezier maar weer en ik hoop dat je snel een leuke baan vind. Anders in een kroeg ofzo, dat schijnt nog weleens succesvol te zijn?

    Groetjes, buuf Mariek

  • 16 Februari 2009 - 19:19

    Sander!:

    Hey meid!

    Leuk om te lezen dat je hebt leren werken in Australië! Haha! Zo zie je maar weer dat niets vanzelf gaat! Aan de bak jij! :D

    Geniet nog lekker van je tijd in Adelaide!

    Groetjes,
    Sander

  • 21 Februari 2009 - 09:35

    Lisanne:

    Hii Nicht!
    Leuke foto's hor! Je gaat al lekker bruin zien :)
    Ik kijk alweer uit naar de bijbehoorende verhalen.
    Werkse daar!
    Liefs

  • 21 Februari 2009 - 09:51

    Pauline:

    Mooie foto's, hoor Karen. Ziet er allemaal heerlijk uit. Vooral die zon... om jaloers van te worden.
    Ik ben bezig met de laatste voorbereidingen voor de carnaval die eigenlijk gisteren al begonnen is, dus ook even iets heerlijks...

    Ben weer benieuwd naar de volgende verhalen!

    X Pauline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Karen

Actief sinds 28 Sept. 2008
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 15241

Voorgaande reizen:

29 December 2008 - 11 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: