Welcome to Australia! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karen Voorbergen - WaarBenJij.nu Welcome to Australia! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Karen Voorbergen - WaarBenJij.nu

Welcome to Australia!

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

03 Januari 2009 | Australië, Sydney

Lieve allemaal,

Ik wil jullie even laten weten dat ik heerlijk aan het genieten ben en het erg naar m`n zin heb in Australië. Natuurlijk mis ik jullie wel...

Ik zal snel een bericht plaatsen met m`n eerste belevenissen, want dat zijn me er al wat!!

Veel liefs, Karen

  • 03 Januari 2009 - 01:58

    Bob:

    Karen,

    Landcode klopt hoor ;-)

    Ben benieuwd naar je wilde oud & nieuw verhalen !

    Kus

  • 03 Januari 2009 - 10:15

    Marloes:

    Hey Kaar (en Diaan ;)),

    Ben benieuwd naar je verhalen!!

    Xus!

  • 03 Januari 2009 - 11:51

    Laura:

    Zussie,

    Je moet ff je huidige lokatie verandere, want ik heb je toch echt al paar daagjes niet meer thuis gezien ;)
    Ik hoorde net van mam dat je alle smsjes heb gekrege die ik je heb doorgestuurd! Toch niet tegen iedereen verteld he dat ik nu je oude tel met nr heb ;) maar tzal nu wel niet meer gebeure nu je je australische nr dr op heb gezet en anders blijf ik ze wel gewoon doorsturen! Maak ook ff wat foto's van de australische boys ik ben nl zeer benieuwd hoe die dr uit zien ;)

    Ik kijk uit naar je verhalen!! Veel plezier!!!

    Kus

  • 05 Januari 2009 - 18:31

    Stefanie:

    heb net je foto's bekeken van oud en nieuw... ziet dr super uit en ben erg jaloers dat jij in zomerjurkjes kan lopen.. Hier wordt t van de week zelfs -11 :( Geniet dr van..
    Dikke kus Steef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Karen

Actief sinds 28 Sept. 2008
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 15235

Voorgaande reizen:

29 December 2008 - 11 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: