Aftellen geblazen... nog een klein maandje!! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Karen Voorbergen - WaarBenJij.nu Aftellen geblazen... nog een klein maandje!! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Karen Voorbergen - WaarBenJij.nu

Aftellen geblazen... nog een klein maandje!!

Door: Karen

Blijf op de hoogte en volg Karen

02 December 2008 | Nederland, Zwijndrecht

Hallo allemaal!

De meesten zullen het al wel weten, maar over een paar weekjes, om precies te zijn 29 december, vertrek ik voor een jaartje naar Australië & Nieuw-Zeeland!

M`n reisschema zal er als volgt uit zien:

29 dec. `08 zal ik om 10 voor half 8 `s avonds vanuit Amsterdam Schiphol richting London vertrekken.
Daar zal ik 2 uurtjes moeten wachten voor ik op m`n vliegtuig naar Singapore stap.
Rond 8 uur `s avonds zal ik dan in Singapore aankomen om daar vervolgens 1,5 uur te vertoeven voor ik vertrek naar m`n eindbestemming: Sydney!
In Sydney zal ik (plaatselijke tijd) om half 7 `s ochtends de 31e aankomen! Een betere timing kon ik me niet wensen (heb ik me laten vertellen) want het vuurwerk in Sydney schijnt geweldig zijn!
Ik zal hier verwelkomt worden door m`n reisgenootje Diane, zij verblijft dan al een klein maandje in Sydney (is gister, 1 dec. vertrokken) en zullen vanaf dat moment samen verder reizen:D!

Ik zal proberen zoveel mogelijk van mijn avontuur met jullie te delen via deze site maar dan moeten jullie me ook beloven van jullie te laten horen hoe het in Nederland gaat!!

Veel liefs, Karen!

  • 02 December 2008 - 14:13

    Pauline:

    Ja ik kan je berichtje zeker lezen meis.

  • 03 December 2008 - 08:57

    Bob:

    Karen,

    Super leuk zal nu vast al een beetje eng worden allemaal ! Maar ik denk dat jij de tijd van je leven gaat hebben daar.. :)

    Ik kijk nu al uit naar de blogs vanuit Australië & Nieuw-Zeeland!

    Kus

  • 05 December 2008 - 12:19

    Anne-Fleur:

    Ik ga je volgen hoor meis!!!

    Dikke kus! Tot de 19e.. Maar ik kan ook volgende week donderdag!! De 11e! Zullen we dan daten??

    Dikke kus!

  • 07 December 2008 - 12:52

    Dirk-jan:

    heey karen, ik heb je gelijk ook maar even opgezocht op deze site, zag m op je hyves staan :)
    Ik heb ook zo'n site, kan je de mijne ook even bekijken. het is: djdownunder.waarbenjij.nu

    spreek je snel. groeten DJ

  • 07 December 2008 - 14:22

    Eldine:

    Spannend!! We gaan met je meeleven via de site!
    liefs

  • 09 December 2008 - 12:37

    Hans En Connie:

    Hoi Karen, we spreken elkaar 2e kerstdag. Sterkte met de voorbereidingen. Leuk je via deze site te kunnen volgen het komende jaar.
    Liefs

  • 09 December 2008 - 17:48

    Laura:

    Hoii zus,

    Spannend! Tis al bijna zover over 3 weken heb ik je al uitgezwaaid!! Want dat ga ik ckr doen op schiphol! Het zal wel ff onwerkelijk zijn als je niet meer thuis komt voor een jaar maar voor jou natuurlijk owk iedereen een jaar niet zien, succes dr mee ;)Geniet nog ff van de dagen in Nederland en ik hoop dat jij het langer ga uithouden in het buitenland dan ik ;P Maar dat zal wel! Lekker reizen en werken wanneer jij daar zin in heb heerlijk! En echt iets voor jou ;) lekker feesten daar!! Een ding is ckr je komt met een unieke ervaring terug! Enne mss owk nog wel met n leuke schapeboer of lekkere surfdude! Ik ga je site in de gate houde en ff elke keer een berichtje plaatsen vond ik zelf ook altijd erg leuk ;)
    Kus je zusje

  • 10 December 2008 - 10:17

    Elina :

    He karen,

    Super leuk dat je dit gaat doen! Ik ga je zeker volgen via deze site.

    Gr, Elina

  • 12 December 2008 - 17:07

    Mama:

    spannend!!!!
    Ik ga je zeker missen!!!

  • 14 December 2008 - 17:57

    Evelien:

    Hee meis,

    Echt spannend hoor! Leuk dat ik je kan volgen via deze site! Ga ik zeker doen!
    We zien elkaar vrijdag!

    Liefs!

  • 21 December 2008 - 19:17

    Tessa:

    He Kaar,,

    He Veel Plezier in Australië en Nieuw Zeeland !!!
    Ik ga je volgen !!!

    Liefs Tessa

  • 27 December 2008 - 15:39

    Paul:

    Hey Chantal! ;)

    Geniet ervan, het kan er supermooi zijn!

    kus

  • 28 December 2008 - 15:55

    Sander:

    Hola meisje!

    Daar ga je dan bijna! Nog eventjes... Ik help je mee aftellen! Geniet lekker van je vlucht en reis!

    Liefs,
    Sander

  • 29 December 2008 - 15:42

    Stefanie:

    Kaar...

    hele goede reis naar down under!!! Hoop dat de tijd een beetje voorbij vliegt in je remi in t vliegtuig... En ik ga je volgen hoor!! Dikke kus Steef

  • 31 December 2008 - 14:21

    Pa En Ma:

    Hoi karen, HAPPY NEWYEAR
    op naar een geweldig 2009,geniet er van.
    dikke kus.

  • 01 Januari 2009 - 11:26

    Sander:

    Gelukkig nieuwjaar vanuit het koude Twente! Maak van 2009 een onvergetelijk jaar meid! You can do that! :D

  • 02 Januari 2009 - 10:53

    Anne-Fleur:

    He meis, Gelukkig nieuwjaar!!!
    Hoe is je reis gegaan? Viel het een beetje mee? Hoe heb je het? Geniet je een beetje, of vraag je je af waar je in godsnaam aan begonnen bent? haha.. Komt allemaal goed!
    Ik zie nog geen nummer staan.. als ik die zie, ga ik je ff bellen!!:)

    Kus meis

  • 02 Januari 2009 - 15:40

    Esmée:

    Hoii Karen!
    gelukkig nieuwjaar!
    ik hoop dat je een heel mooi jaar gaat krijgen daar, maar dat zal vast wel!
    Hoe was de reis?
    Ben benieuwd naar je eerste reisverhalen..
    Ik zal bij deze gelijk mededelen dat ik mn rijbewijs gehaald heb!
    het ging best goed, ben blij dat ik m in 1x heb, scheelt weer een hoop geld haha!
    nou, geniet ervan daar
    en tot het volgende berichtje :D

    xxx je nichtje

  • 02 Januari 2009 - 18:38

    Stefanie:

    Heey meis,

    gelukkig nieuwjaar!!! Hoe was oud en nieuw in Sidney?? Zeker wel gaaf..!!!
    Meid geniet dr van, kijk uit naar je verhalen..

    Dikke kus Steef

  • 02 Januari 2009 - 19:31

    Sanne :

    Sgattiej!! Me smsjes komen nie aan denk ik:( dus dan maar zo!
    Happy new year!!! (k) Hoe ist daar? Hoe ging je reis? Tell me:)
    Ik heb je weer een hoop te melden... kan ook via de mail tog? Dan hoort u mij;)
    Ik mis je chick!Egt onwijs:( mja geniet ervan en ik denk aan je!!

    Kus van je dinniej

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwijndrecht

Karen

Actief sinds 28 Sept. 2008
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 15236

Voorgaande reizen:

29 December 2008 - 11 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: